Friday 8 June 2012

seronok ke KPTM? seronok lg SEJAYE~ :)

Asslamualaikum dan salam sejahtere .. yeah,bile blja tmpt baru ni,jmpe plak ngn kwan2 baru nii .. rindu plak kt kwan lme .. kwn skola mngah .. kwan2 di sejye .. n korg sume pon mybe sling mrindui .. hua3 .. amacam? cm pompan2 ark? bukan ape .. ktowg sehati sejiwe sekawan susah senang bersama 5 taun brsme dok srumah dok sesame .. gerak mne2 sesame .. brmai ramai .. konvoi .. membr sakit,sling mlwat .. caring sharing and every ING ING ING .. many sweet memories in sejaye ..


pling byk knangan brsame dowg yg kt ats nih.. bile nk jmpe lg nih?? jge x lupe membr sjye yg laen .. sat ea~
     
*trip ktowg g pngkor sndri2 .. f4*trip ktowg gi sminar skor reramai*trip ktowg sminr arab kt msjd wlyah


     
*jamuan f5 akhir tahun*bwt gimik smbutn hari guru*saat akhir kt ostel sejaye

     
*mlantak di ruma cegu Haliza*mjlis graduasi klas aku*mandi sg tiap kli cuti pnjang

     
*aktiviti BBQ ktowg*hari jamuan akhir tahun*konvoi raye sejaye

  
*mkn mlm sblm sume gi smbg blja *gmbr ari trakhir di ostel SMK SEGAMBUT JAYA


sbnrnye byk lg aktivti yg ktowg bwt .. bukan bwt scre kumpulan kecil je .. cm 3,4,5,6 org je .. tp ktowg grak skli rmai2 .. dlm 10,20,30,40 or lbih slalunye .. sling contct2 .. mrase kgmbiraan sesame .. so,aku bsyukur dgn khidupan yg aku nikmati skng .. ye,sbnarnye aku nk ckp mngenai kengkwn .. swonok ade kwn cm dowg .. cube bygkn lw dowg sume ni xde .. msti rse cm x lgkap .. xde sesape pon dpt gntikn suasne brsme dowg sume .. yep,mybe kt tmpt aku blja skng niy byk dr yg trok2 .. bhse dowg pon kasar bangat .. byk pngroh luar .. so,mybe kureng sket la aku nk sekepale .. wlwpape pon ade gak geng yg aku dpat gerak skli .. antrenye dowg2 niy laa!!

yg pompan tu abaikn .. coz aku nk ctew sal membr laki je .. dowg 3 owg ni jewla aku slalu grak skli wt mse skng nih .. hrap dowg ni oke gak cm membr2 kamcing aku sblm nih.

oke2 .. aku tau korg borink .. aku post utk kngan aku sndri,so,klau agk2 xnk bce tu sile lah out dr blog sy .. maseh .. so,lu pikir la sendiri .. Assalamualaikum~ .. ade sedikit penambahan .. now sy belajar di politeknik sultan idris shah jurusan senibina bersama kawan baru yg lagi kurang memuaskan hubungan antara kami . :(

No comments:

Post a Comment

bile da tlintas pape kt otak tu jgn pkir byk ..
komen jew tross :)